ריכזנו עבורך פעולות נפוצות באופן מקוון,קל ומהיר בלשונית פעולות בשירות עצמי בתפריט העליון באתר.
ראשי > שירות ופעולות > עדכון פרטים אישיים
בכדי שתוכל לצפות בנתוני חשבונך האישי, נדרשים קוד משתמש וסיסמה לכניסה לאיזור האישי.
תנאי הכרחי להצטרפות לשירות הוא שהטלפון הנייד שלך מעודכן בחברה (לשם נשלחת הסיסמה הראשונית). אם אינך יודע אם מס’ הטלפון מעודכן או לא, החל את תהליך ההצטרפות. תתקבל הודעה על גבי המסך לגבי מספר הטלפון הנייד.
בנוסף באפשרותך לבצע עדכון פרטים בצורה מקוונת באזור האישי שלך.כדי להכנס לאזור האישי נדרשים קוד משתמש וסיסמא.
אם לא הצלחת לקבל קוד משתמש וסיסמה והכניסה לאזור האישי שלך לא מתאפשרת,
באפשרותך למלא טופס עדכון פרטים אישיים (לעדכון כתובת, פרטי התקשרות, ערוץ דיוור) ידנית ולשלוח אותו.
לתשומת לב בעלי טלפון כשר: לטלפונים כשרים אשר אינם מקבלים הודעות SMS תשלח הסיסמה הראשונית בהודעה קולית המגיעה כשיחה רגילה לטלפון.
לידיעתך, ניתן לקבל קוד משתמש וסיסמה גם בכל אחד מסניפי הבנק הבינלאומי.
חובה להצטייד בתעודת הזהות.