ריכזנו עבורך פעולות נפוצות באופן מקוון,קל ומהיר בלשונית פעולות בשירות עצמי בתפריט העליון באתר.
ראשי > שירות לקוחות > קבלת דיווח שוטף אודות קליטת הפקדות
בהתאם לחוזר גופים מוסדיים 2017-9-19 שפורסם בתאריך 8/11/2017 “אופן הפקדת תשלומים לקופת גמל”,
וכן בהתאם לחוזר גופים מוסדיים 2021-9-8 שפורסם בתאריך 13/06/2021 “אופן הפקדת תשלומים לקופת גמל-עדכון”,
באפשרותך לקבל דיווח חודשי שוטף אודות קליטת הפקדות ממעסיקך.
דיווח כאמור יישלח באמצעות הודעה למספר הטלפון הנייד שלך או לכתובת הדואר האלקטרוני שלך, בהתאם לבחירתך.
כדי לקבל דיווח זה ניתן לפנות כאן באתר, באמצעות עמוד צור קשר – עמית לבחור בנושא “קבלת דיווח שוטף אודות קליטת הפקדות”.
חובה לצרף לפנייה צילום תעודת זהות. יש לציין את בחירתך – לגבי אופן קבלת הדיווח – באמצעות הנייד או באמצעות הדוא”ל.
עמיתים יקרים,
בשל המצב הביטחוני שהתחיל ביום שישי 13.6.2025, אנו רוצים לעדכן אתכם כי עגור החברה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בע”מ (להלן: “חברה”) המנהלת בנאמנות את קרנות ההשתלמות לעובדי הוראה (להלן: ” הקרנות” או “הקרן”) ממשיכה לפעול במתכונת רגילה תוך שמירה והקפדה על הנחיות הרשויות לרבות פיקוד העורף, הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון ועוד.
צוותי החברה לרבות עובדיה וספקיה ערוכים להמשיך ולספק מענה מקצועי ומהיר, שירות ותמיכה לכל העמיתים גם בתנאים המאתגרים של התקופה.
השירותים לעמיתינו יינתנו באמצעות מערכות דיגיטליות שקיימות באתר החברה לצד מערך שירות לקוחות שבמרכזו מוקד בירור טלפוני (טלפון ישיר: 03-7706061) אשר ימשיך להעניק שירותים לכל מי שיתקשר בימים א’ עד ה’ בין השעות 08:30 עד 15:30.
נמשיך לעמוד לרשותכם ונשמח לסייע ככל הניתן.
ביחד נעבור גם את זה ונאחל לכל עם ישראל ימים טובים ושקטים יותר. תודה על ההבנה והאמון שנותנים בנו.