ריכזנו עבורך פעולות נפוצות באופן מקוון,קל ומהיר בלשונית פעולות בשירות עצמי בתפריט העליון באתר.
ראשי > שירות ופעולות > עדכון פרטים אישיים
בכדי שתוכל לצפות בנתוני חשבונך האישי, נדרשים קוד משתמש וסיסמה לכניסה לאיזור האישי.
תנאי הכרחי להצטרפות לשירות הוא שהטלפון הנייד שלך מעודכן בחברה (לשם נשלחת הסיסמה הראשונית). אם אינך יודע אם מס’ הטלפון מעודכן או לא, החל את תהליך ההצטרפות. תתקבל הודעה על גבי המסך לגבי מספר הטלפון הנייד.
בנוסף באפשרותך לבצע עדכון פרטים בצורה מקוונת באזור האישי שלך.כדי להכנס לאזור האישי נדרשים קוד משתמש וסיסמא.
אם לא הצלחת לקבל קוד משתמש וסיסמה והכניסה לאזור האישי שלך לא מתאפשרת,
באפשרותך למלא טופס עדכון פרטים אישיים (לעדכון כתובת, פרטי התקשרות, ערוץ דיוור) ידנית ולשלוח אותו.
לתשומת לב בעלי טלפון כשר: לטלפונים כשרים אשר אינם מקבלים הודעות SMS תשלח הסיסמה הראשונית בהודעה קולית המגיעה כשיחה רגילה לטלפון.
לידיעתך, ניתן לקבל קוד משתמש וסיסמה גם בכל אחד מסניפי הבנק הבינלאומי.
חובה להצטייד בתעודת הזהות.
עמיתים יקרים,
בשל המצב הביטחוני שהתחיל ביום שישי 13.6.2025, אנו רוצים לעדכן אתכם כי עגור החברה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בע”מ (להלן: “חברה”) המנהלת בנאמנות את קרנות ההשתלמות לעובדי הוראה (להלן: ” הקרנות” או “הקרן”) ממשיכה לפעול במתכונת רגילה תוך שמירה והקפדה על הנחיות הרשויות לרבות פיקוד העורף, הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון ועוד.
צוותי החברה לרבות עובדיה וספקיה ערוכים להמשיך ולספק מענה מקצועי ומהיר, שירות ותמיכה לכל העמיתים גם בתנאים המאתגרים של התקופה.
השירותים לעמיתינו יינתנו באמצעות מערכות דיגיטליות שקיימות באתר החברה לצד מערך שירות לקוחות שבמרכזו מוקד בירור טלפוני (טלפון ישיר: 03-7706061) אשר ימשיך להעניק שירותים לכל מי שיתקשר בימים א’ עד ה’ בין השעות 08:30 עד 15:30.
נמשיך לעמוד לרשותכם ונשמח לסייע ככל הניתן.
ביחד נעבור גם את זה ונאחל לכל עם ישראל ימים טובים ושקטים יותר. תודה על ההבנה והאמון שנותנים בנו.