ריכזנו עבורך פעולות נפוצות באופן מקוון,קל ומהיר בלשונית פעולות בשירות עצמי בתפריט העליון באתר.
ראשי > חשבון מעסיק מקוון
מעסיק יקר,
לרשותך שירות מידע בחשבון מעסיק מקוון הכולל:
לקבלת גישה למידע בחשבון המעסיק, עליך להגדיר את מורשה/י הגישה מטעמך שיהיו רשאים לקבל
שם משתמש וסיסמה אישיים לצפייה וקבלת מידע.
הגדרת מורשה/י הגישה תעשה באמצעות טופס “בקשת מעסיק בקופ”ג לקבלת שירותי מידע למעסיקים באמצעות האינטרנט“.
יש למלא בטופס (הטופס ניתן למילוי באמצעות הקלדה ישירה על גבי הטופס ) את פרטי המעסיק ופרטי כל מורשי הגישה של מעסיק זה.
מורשים שהוגדרו בעבר ולא יצוינו בטופס יחדלו מלהיות מורשי גישה החל ממועד קליטת הטופס (ר’ סעיף 4א בטופס).
לאחר מכן יש להדפיס , לחתום על הטופס ולצרף אישור עו”ד המאשר מי רשאי לחתום בשם המעסיק.
לתשומת לב : מילוי חלקי/שגוי של הטופס לא יאפשר זיהוי לקבלת קוד משתמש וסיסמה.
את הטופס לאחר אישור עו”ד ניתן לשלוח באמצעות הקישור “צור קשר – פניות מעסיקים לחברה” בתפריט “מידע למעסיק”
או לכתובת הדוא”ל Mahasikim_irg@fibi.co.il, או באמצעות הדואר לפי הכתובת
מחלקת קופות גמל של הבנק הבינלאומי,
ת.ד 8224 תל אביב – מיקוד 6108102.
לאחר קבלת הטופס וקליטתו התקינה במערכת, תשלח הודעת דוא”ל אל כל אחד ממורשה/י הגישה שהוגדרו, אישור על הקליטה וקישור בו יוכל/ו מורשה/י הגישה לבצע תהליך של רישום לקבלת קוד משתמש וסיסמה ראשונית.
עמיתים יקרים,
בשל המצב הביטחוני שהתחיל ביום שישי 13.6.2025, אנו רוצים לעדכן אתכם כי עגור החברה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בע”מ (להלן: “חברה”) המנהלת בנאמנות את קרנות ההשתלמות לעובדי הוראה (להלן: ” הקרנות” או “הקרן”) ממשיכה לפעול במתכונת רגילה תוך שמירה והקפדה על הנחיות הרשויות לרבות פיקוד העורף, הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון ועוד.
צוותי החברה לרבות עובדיה וספקיה ערוכים להמשיך ולספק מענה מקצועי ומהיר, שירות ותמיכה לכל העמיתים גם בתנאים המאתגרים של התקופה.
השירותים לעמיתינו יינתנו באמצעות מערכות דיגיטליות שקיימות באתר החברה לצד מערך שירות לקוחות שבמרכזו מוקד בירור טלפוני (טלפון ישיר: 03-7706061) אשר ימשיך להעניק שירותים לכל מי שיתקשר בימים א’ עד ה’ בין השעות 08:30 עד 15:30.
נמשיך לעמוד לרשותכם ונשמח לסייע ככל הניתן.
ביחד נעבור גם את זה ונאחל לכל עם ישראל ימים טובים ושקטים יותר. תודה על ההבנה והאמון שנותנים בנו.