ריכזנו עבורך פעולות נפוצות באופן מקוון,קל ומהיר בלשונית פעולות בשירות עצמי בתפריט העליון באתר.
ראשי > הצטרפות למידע אישי מקוון
מה נדרש בכדי לצפות בנתוני החשבון האישי ?
בכדי שתוכל לצפות בנתוני חשבונך האישי, נדרשים קוד משתמש וסיסמה לכניסה לאיזור האישי.
הכניסה לאיזור האישי שלך נעשית דרך דף הבית.
תנאי הכרחי להצטרפות לשירות הוא שהטלפון הנייד שלך מעודכן בחברה (לשם נשלחת הסיסמה הראשונית). אם אינך יודע אם מס’ הטלפון מעודכן או לא, החל את תהליך ההצטרפות. תתקבל הודעה על גבי המסך לגבי מספר הטלפון הנייד.
אם יימצא כי זה אינו מעודכן, יש למלא טופס בקשה לשינוי פרטים בעמוד ולהעבירו לחברה בצירוף צילום תעודת זהות לכתובת המפורטת בסוף הטופס או כאן באתר ישירות באמצעות עמוד “צור קשר – עמיתים” , תחת נושא “עדכון פרטים אישיים של עמית”.
כאשר מס’ הטלפון הנייד יעודכן, תוכל להצטרף לשירות.
עדכון מס’ הטלפון יבוצע תוך מספר ימים. כדי לדעת אם מספר הטלפון שלך עודכן כל שעליך לעשות הוא להתחיל את תהליך ההצטרפות לשירות שוב. אם עודכן הוא יוצג על המסך (קידומת ו- 3 ספרות אחרונות).
לתשומת לב בעלי טלפון כשר: לטלפונים כשרים אשר אינם מקבלים הודעות SMS תשלח הסיסמה הראשונית בהודעה קולית המגיעה כשיחה רגילה לטלפון.
לידיעתך, ניתן לקבל קוד משתמש וסיסמה גם בכל אחד מסניפי הבנק הבינלאומי.
חובה להצטייד בתעודת הזהות.