ריכזנו עבורך פעולות נפוצות באופן מקוון,קל ומהיר בלשונית פעולות בשירות עצמי בתפריט העליון באתר.
ראשי > פורום חוב
במסגרת היערכות הקופה לזיהוי וטיפול בחובות בעייתיים נקבעו הכללים לתהליך המכונה “הערכת מצב החוב” הכולל בקרה שוטפת אחר מצב חוב, קיום תהליך עבודה לזיהוי מוקדם של כשלים במשך חיי חוב, זיהוי וסיווג חוב בעייתי וכן פעולות שינקטו לטיפול בחוב.
להלן הכללים:מעקב שוטף אחר מצב הלווה ומצב החוב, לרבות בחינת יכולת עמידת הלווה בסעיפי הסכם חוב ובחינה שוטפת של מצב הביטחונות וההפסד הצפוי בהינתן חדלות פירעון.
עמיתים יקרים,
בשל המצב הביטחוני שהתחיל ביום שישי 13.6.2025, אנו רוצים לעדכן אתכם כי עגור החברה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בע”מ (להלן: “חברה”) המנהלת בנאמנות את קרנות ההשתלמות לעובדי הוראה (להלן: ” הקרנות” או “הקרן”) ממשיכה לפעול במתכונת רגילה תוך שמירה והקפדה על הנחיות הרשויות לרבות פיקוד העורף, הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון ועוד.
צוותי החברה לרבות עובדיה וספקיה ערוכים להמשיך ולספק מענה מקצועי ומהיר, שירות ותמיכה לכל העמיתים גם בתנאים המאתגרים של התקופה.
השירותים לעמיתינו יינתנו באמצעות מערכות דיגיטליות שקיימות באתר החברה לצד מערך שירות לקוחות שבמרכזו מוקד בירור טלפוני (טלפון ישיר: 03-7706061) אשר ימשיך להעניק שירותים לכל מי שיתקשר בימים א’ עד ה’ בין השעות 08:30 עד 15:30.
נמשיך לעמוד לרשותכם ונשמח לסייע ככל הניתן.
ביחד נעבור גם את זה ונאחל לכל עם ישראל ימים טובים ושקטים יותר. תודה על ההבנה והאמון שנותנים בנו.